Останнє оновлення: 05.08.2025.

Гарантія отримання результату є додатком до Договору публічної оферти фізичної особи-підприємця Шабали Олександри Вікторівни (надалі – Виконавець). 
Гарантія отримання результату розміщена на Сайті за адресою: Тарифи навчання «Продажі 24/7», що дає реальну можливість кожному ознайомитись з її текстом.

Перед використанням Вебсайту та оплатою послуг ознайомтеся зі змістом Гарантії отримання результату. Приймаючи умови Договору публічної оферти, ви автоматично погоджуєтеся і з положеннями цього Додатку.

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ:

1.1. Відповідно до публічної оферти Виконавець не може гарантувати кожній особі, що споживання послуг буде прибутковим. Саме по собі проходження Курсу не може мати наслідком автоматичного отримання Споживачем прибутку.

1.2. Виконавець гарантує, що за умови добросовісного та сумлінного проходження курсу Споживач або здійснить свої перші продажі (у разі старту з нуля), або зможе масштабувати поточні продажі (у разі, якщо Споживач вже має досвід продажу своїх послуг або товарів).

1.3. Гарантія результату надається за умови виконання Споживачем усіх обов’язкових умов курсу, зазначених у цьому Договорі, зокрема повного проходження навчання та виконання всіх завдань, які надаються через Платформу або під час індивідуальних/групових онлайн-зустрічей.

1.4. У разі, якщо Споживач виконав усі умови, передбачені Договором, але не отримав очікуваного результату (перші продажі або зростання існуючих), він має право звернутися до Виконавця з проханням про повне повернення вартості Курсу.


2. УМОВИ ГАРАНТІЇ РЕЗУЛЬТАТУ

2.1. Виконавець дає гарантію результату діють лише при додержанні всіх наступних вимог, зокрема, що Споживач:
  • сплатив повну вартість Курсу;
  • переглянув усі відеоуроки на Платформі;
  • виконав 100% домашніх завдань на Платформі;
  • виконав 100 % додаткових завдань, що були надані під час онлайн – зустрічей з Наставником, Ментором та/або Виконавцем;
  • щотижня звітував про виконання завдань у чаті;
  • брав участь у всіх обов’язкових онлайн-зустрічах, зокрема у зустрічах під назвою «Продаючі брейншторми», що проводяться щосереди;
  • не пропустив жодного щотижневого Zoom-дзвінка зі своїм Наставником, Ментором або Виконавцем.

3. ПОРЯДОК ДІЙ ПРИ ПОВЕРНЕННІ

3.1.      У разі, якщо гарантії Виконавця щодо отримання результату не були дотриманні, Споживач має право звернутися до Виконавця з заявою про повернення коштів. Для цього Споживач повинен:
3.1.1. Надіслати на електронну пошту Виконавця заяву в довільній формі, яка повинна містити:
  •   ПІБ;
  •   електронна пошта та номер телефону; 
  •   назва послуги, яка була придбана;
  •   дата оплати;
  •   рахунок, з якого була здійснена оплата;
  •   підпис та дата складання заяви.

3.1.2. До заяви обов’язково додаються:
  •   документ, що підтверджує повну оплату за Курс;
  •   підтвердження перегляду всіх відео на Платформі;
  •   підтвердження виконання всіх домашніх завдань на Платформі;
  •   підтвердження виконання всіх додаткових завдань, що були надані Наставником, Ментором або Виконавцем;
  •   підтвердження участі в «Продаючі брейншторми»;
  •   підтвердження участі у щотижневих онлайн-зустрічах з Наставником, Ментором або Виконавцем.
3.2. Виконавець розглядає заяву протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту її отримання.
3.3. Якщо заява про повернення містить неповну інформацію або в ній відсутні необхідні дані та документи для здійснення повернення, Виконавець має право залишити таку заяву без розгляду до моменту отримання інформації.
3.4. Строк розгляду заяви починається лише після отримання Виконавцем усіх даних та документів, необхідних для здійснення повернення коштів.
3.5. Після підтвердження права на повернення, кошти повертаються протягом 30 (тридцяти) календарних днів.
3.6. Виконавець не несе відповідальність за затримки, спричинені платіжними системами або банками.

 

4. ПРАВИЛА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

4.1. Споживачеві можуть бути повернуті лише кошти, що становлять повну вартість оплаченого пакету Послуг з обов’язковим врахуванням банківських комісій та комісії платіжної системи.

4.2. Виконавець повертає кошти виключно на банківську карту або банківський рахунок, з якої(-го) було проведено повну оплату за пакет послуг.

5. ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДМОВИ В ПОВЕРНЕННІ КОШТІВ

5.1. Виконавець може відмовити в поверненні коштів, якщо Споживач:
  •    подав заяву раніше дати завершення Курсу;
  •    не сплатив повну вартість послуг;
  •    не переглянув усі відеоуроки на Платформі;
  •    не виконав 100% домашніх завдань на Платформі;
  •    не виконав 100 % додаткових завдань, що були надані під час онлайн – зустрічей з Наставником, Ментором та/або Виконавцем;
  •    не звітував щотижня про виконання завдань у чаті;
  •    не брав участь у всіх обов’язкових онлайн-зустрічах;
  •    не надіслав та/або не надав повну інформацію, документи або підтвердження, необхідні для повернення коштів;
  •    відмовився заповнювати заяву або у заяві відсутні обов’язкові реквізити (зокрема, підпис, дані Споживача, підтвердження оплати);

5.2. Усі звернення, скарги та запити щодо повернення коштів мають подаватися Споживачем на електронну адресу Виконавця.

6. ЗАСОБИ КОМУНІКАЦІЇ ПРИ ПОВЕРНЕННІ КОШТІВ

6.1. Споживач може звертатися до Виконавця з метою роз’яснення умов гарантії якості послуг та повернення коштів шляхом надсилання повідомлень на електрону пошту зазначену на Вебсайті.

6.2. Заява про повернення коштів надсилається на електрону пошту Виконавця, що зазначена у Публічній оферті і додатках до неї.

7. РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ


Найменування:

ФОП Шабала Олександра Вікторівна

РНОКПП:

3652210263

Місцезнаходження:

Україна, 31093, Хмельницька обл., Хмельницький р-н, с. СлобідкаЧернелівська, вул. Ставкова, буд. 7

Банківські реквізити: 

UA913220010000026004330150331 

Служба підтримки:

shabalaoleksandra655@gmail.com