Дата останнього оновлення: 05.08.2025 

ПРЕАМБУЛА


Фізична особа-підприємець Шабала Олександра Вікторівна (далі – «Виконавець») пропонує будь-якій особі приєднатися до Договору публічної оферти (далі – «Договір») на визначених умовах. 
Договір розміщений на Вебсайті за адресою: Тарифи навчання «Продажі 24/7», що дає реальну можливість кожній особі ознайомитись з його змістом.

Перед використанням Вебсайту та оплатою послуг, ознайомтесь зі змістом Договору, зокрема умовами здійснення розрахунків, надання доступу до матеріалів тощо.


1. ТЕРМІНИ


1.1. Терміни, що зазначені нижче і використовуються в Договорі (в однині та множині, з великої та малої літери) означають наступне:
  • Вебсайт – сукупність програмних, інформаційних, а також медійних даних, логічно пов’язаних між собою. Вебсайт доступний у мережі Інтернет за адресою: Тарифи навчання «Продажі 24/7».
  • Інформаційні матеріали – супутні матеріали у формі текстових повідомлень, аудіо- та відеозаписів, схем, зображень, таблиць, посилань на відеоролики, робочих зошитів, що надаються Виконавцем Споживачеві.
  • Ментор/ Наставник  представник Виконавця, який надає Споживачеві експертну підтримку з питань змісту Курсу, консультує щодо виконання домашніх завдань, надає зворотний зв’язок і сприяє досягненню цілей навчання.
  • Курс – цифровий контент, що надається Споживачеві через Платформу у формі обмеженого у часі доступу до інформаційних матеріалів та домашніх завдань.
  • Менеджер – представник Виконавця, який виконує технічні, організаційні функції, зокрема щодо продажу послуг, налаштування, функціонування, оновлення Вебсайту тощо.
  • Telegram-чат/Чат – створений в соціальній мережі Telegram чат із Споживачем, іншими учасниками та/або Менеджером, Наставником, Ментором для комунікації щодо проходження Курсу.
  • Платформа – окремий сервіс Kwiga для надання послуг Споживачеві. Доступ до особистого кабінету, інформаційних матеріалів надається Споживачеві з використанням технічних можливостей сервісу.
  • Фінансовий агент – платіжна система (в особі ТОВ ФК «ВЕЙ ФОР ПЕЙ»), яка реалізовує організацію та здійснення переказу грошових коштів за дорученням Виконавця із використанням електронних способів обробки платежів.

2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ


2.1. За Договором Виконавець зобов'язується надавати Замовнику комплекс інформаційно-консультаційних послуг і послуг з використання цифрового контенту (надалі – «Послуги») залежно від обраного тарифу.

Тариф                                         

«З НАСТАВНИКОМ» / «SILVER»

Тариф                                        

«З МЕНТОРОМ» / «GOLD»

Тариф                                              «З ОЛЕКСАНДРОЮ» / «PLATINUM»

-       1 надання тимчасового доступу до Платформи;

-       1 надання інформаційних матеріалів;

-       2 домашні завдання;

-       3 надання Менеджером та Наставником зворотнього зв'язку з технічних питань.

-       4 проведення онлайн-зустрічей з Наставником.

-       1 надання тимчасового доступу до Платформи;

-       1 надання інформаційних матеріалів;

-       2 домашні завдання;

-       3 надання Виконавцем, Ментором, Менеджерами зворотнього зв'язку у Telegram-чаті;

-       4 проведення онлайн-зустрічей з Ментором.

-       1 надання тимчасового доступу до Платформи;

-       1 надання інформаційних матеріалів;

-       2 домашні завдання;

-       3 надання Виконавцем, Наставником, Ментором, Менеджерами зворотнього зв'язку у Telegram-чаті;

-       4 проведення онлайн-зустрічей з Виконавцем;

-       1 надання шаблонів сайтів, матеріалів.

2.2. Виконавець має право змінювати обсяг, змістове наповнення послуг, їх вартість без попереднього повідомлення Споживача.

2.3. Користувач має право ознайомитись із детальним описом та обсягом послуг на Вебсайті.

2.4. Додаткові послуги, не передбачені Договором, порядок їх надання і оплати узгоджуються Сторонами окремо. 

Зокрема додатковими послугами є надання тимчасового доступу до Telegram-каналу з додатковими матеріалами та додаткові онлайн-зустрічі з Виконавцем. Дані послуги не входять до загального обсягу, можуть надаватися Виконавцем за додаткову плату та на узгоджених Сторонами умовах.

3. ЗДІЙСНЕННЯ РОЗРАХУНКІВ


3.1. Споживач може здійснити оплату послуг Виконавця, обравши один з таких способів здійснення розрахунків:
3.1.1. 100% передоплати;
3.1.2. внутрішнє розстрочення платежу на 3 (три) рівні частини:
  • перша частина має бути сплачена до початку надання послуг;
  • друга частина має бути сплачена протягом 3 (трьох) календарних днів після завершення першої третини Курсу.
  • третя частина має бути сплачена протягом 3 (трьох) календарних днів після завершення 2/3 Курсу.
Якщо Споживач прострочив здійснення оплати другої та/або  третьої частин більше ніж на 3 (три) календарні дні, Виконавець має право не надавати послуги. 
Сплачені частини оплати у такому разі Споживачу не повертається та є неустойкою.
3.1.3. розтермінування платежу за функцією «Оплата частинами» банківських установ.
3.2. Днем виконання зобов’язань Замовника по сплаті вартості послуг із розтермінуванням платежу вважається день сплати останньої частини, тобто день зарахування грошових коштів на банківський рахунок Виконавця у розмірі повної вартості послуг.
3.3. Бронювання
Споживач має право попередньо забронювати Послуги шляхом внесення забезпечувального платежу (завдатку).
Споживач повинен підтвердити бронь внесенням оплати до початку надання послуг.
3.4. Порядок здійснення розрахунків
Оплата здійснюється у безготівковій формі одним із таких способів:
  • через послуги Фінансового агента;
  • через Менеджера;
  • безпосереднім перерахуванням коштів на банківські реквізити Виконавця (ФОП).
Для здійснення оплати, бронювання Споживач повинен здійснити дії в такій послідовності:

ДЛЯ ОПЛАТИ ЧЕРЕЗ ФІНАНСОВОГО АГЕНТА:

ДЛЯ ОПЛАТИ ЧЕРЕЗ МЕНЕДЖЕРА:

ДЛЯ ОПЛАТИ НАПРЯМУ ЧЕРЕЗ РЕКВІЗИТИ ФОП:

натиснути на кнопку оплати на Вебсайті;

заповнити Форму для оплати із зазначенням особистих даних і банківських реквізитів;

натиснути кнопку для підтвердження здійснення оплати.

звернутися до Менеджера з метою оформлення придбання послуг;

перейти за посиланням, надісланим Менеджером, на Форму для оплати через Фінансового агента;

заповнити Форму, вказавши особисті дані і банківські реквізити;

натиснути кнопку для підтвердження здійснення оплати.

отримати банківські реквізити Виконавця у Менеджера або ознайомитися з ними у Договорі;

здійснити переказ коштів із зазначенням призначення платежу (ПІБ та назву обраного тарифу.

3.5. Банківська квитанція Виконавця та/або квитанція Фінансового агента, у якій зафіксована інформація щодо проведення транзакції Споживачем із зазначенням ідентифікаційних даних останнього, вважається доказом щодо акцептування Договору Споживачем.

4. СТРОК. ДОСТУПИ


4.1. Залежно від тарифу послуг Споживач може ними скористатися у відповідний передбачений строк, на який надано доступи до платформ, чатів, інформаційних матеріалів:

Тариф                                         

«З НАСТАВНИКОМ» / «SILVER»

Тариф 

 «З МЕНТОРОМ» / «GOLD»

Тариф                                              «З ОЛЕКСАНДРОЮ» / «PLATINUM»

-       Послуги надаються протягом 7 (семи) календарних тижнів.

-       Доступ до Курсу, інформаційних матеріалів надається Споживачеві на період надання послуг та додатково на 4 (чотири) календарних місяці.

-       При здійсненні Споживачем оплати у форматі 100% передоплати або за функцією банківських установ «Оплата частинами», доступ до Курсу, інформаційних матеріалів надається одразу та в повному обсязі після початку надання послуг.

-       При здійсненні Споживачем оплати у форматі внутрішнього розстрочення, доступ до Курсу, інформаційних матеріалів надається пропорційно оплаченій частині вартості послуг.

 

-       Послуги надаються протягом 8 (восьми) календарних тижнів.

-       Доступ до Курсу, інформаційних матеріалів надається Споживачеві на період надання послуг та додатково на 10 (десять) календарних місяців.

-       При здійсненні Споживачем оплати у форматі 100% передоплати або за функцією банківських установ «Оплата частинами», доступ до Курсу, інформаційних матеріалів надається одразу та в повному обсязі після початку надання послуг.

-       При здійсненні Споживачем оплати у форматі внутрішнього розстрочення, доступ до Курсу, інформаційних матеріалів надається пропорційно оплаченій частині вартості послуг. 

-       Послуги надаються протягом 10 (десяти) календарних тижнів.

-       Доступ до Курсу, інформаційних матеріалів надається Споживачеві на період надання послуг та додатково на 12 (дванадцять) календарних місяців.

-       При здійсненні Споживачем оплати у форматі 100% передоплати або за функцією банківських установ «Оплата частинами», доступ до Курсу, інформаційних матеріалів надається одразу та в повному обсязі після початку надання послуг.

-       При здійсненні Споживачем оплати у форматі внутрішнього розстрочення, доступ до Курсу, інформаційних матеріалів надається пропорційно оплаченій частині вартості послуг.

5. ПОРЯДОК НАДАННЯ АКЦЕПТУ


5.1. Укладати Договір має право особа, яка набула повної цивільної дієздатності. У випадку, якщо в особи відсутній достатній рівень дієздатності, то Договір укладають батьки, опікуни (піклувальники), усиновлювачі в інтересах особи, яку представляють.
5.2. Укладання Договору відбувається шляхом надання повної й безумовної згоди (акцепту) Користувачем Вебсайту та приєднання до Договору конклюдентними діями, без підпису письмового примірника Договору.
5.3. Моментом акцепту за Договором вважається факт здійснення бронювання, повної або часткової оплати Споживачем послуг.
5.4. Укладаючи Договір, Споживач автоматично повністю та безумовно погоджується із прийняттям положень Договору та всіх додатків, які є невід’ємними частинами Договору.
5.5. Порядок акцепту у разі, якщо Споживач виявив бажання оплатити вартість послуг або забронювати місце:
  • Споживач після натискання кнопки оплати або бронювання підтверджує свою згоду з умовами Договору шляхом проставляння відповідних відміток.
  • Споживач заповнює та надсилає форму оплати на сторінці Фінансового агента.

6. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ


6.1. Послуги надаються дистанційно в мережі Інтернет.
6.2. Споживач повинен самостійно забезпечити стабільний доступ до мережі Інтернет та завантажити на свій пристрій застосунки для обміну інформацією між Сторонами та отримання послуг (YouTube, Telegram тощо).

6.3.         Тариф                                         

«З НАСТАВНИКОМ» / «SILVER»

6.4.      Тариф                                        «З МЕНТОРОМ» / «GOLD»

6.5.       Тариф                                              «З ОЛЕКСАНДРОЮ» / «PLATINUM»

-       Після здійснення оплати Споживач отримує доступ-запрошення на Платформу та до групового Telegram-чату з Наставником.

-       До комплексу послуг, який складається з 8 модулів, входять:

o  49 відеоуроки;

o  30 інформаційних матеріалів у форматі посилань на конспекти;

o  12 інформаційних матеріали у форматі Google-таблиць.

-       Протягом перших 14 (чотирнадцяти) календарних днів від початку надання послуг Наставник здійснює аналіз контенту Споживача, який останній публікує у соціальних мережах, та надає персональні рекомендації щодо вдосконалення такого контенту.

-       Точний перелік інформаційних матеріалів, які надаються відповідно до кожного тарифу Послуг Виконавця, визначений на Вебсайті.

-       Домашні завдання:

o  Домашні завдання підлягають обов’язковому виконанню Споживачем та перевірці Наставником.

o  Споживач зобов’язаний виконати домашнє завдання у термін від моменту його надання до наступної найближчої онлайн-зустрічі.

o  Якщо Споживач не виконав щотижневе домашнє завдання, він не має змоги приєднатися до наступної онлайн-зустрічі. 

-       Онлайн-зустріч:

o  Споживач погоджує з Наставником та іншими учасниками  час проведення онлайн зустрічі.

o  Онлайн-зустрічі відбуваються 1 (один) раз на тиждень.

o  Онлайн-зустріч триває близько 30 (тридцяти) хвилин.

-       Споживач має право протягом надання послуг звертатися до Наставника із запитаннями з приводу тематики, змісту Курсу, а також щодо організаційних питань.

-       Після здійснення оплати Споживач отримує доступ-запрошення на Платформу та до Telegram-чату з Ментором.

-       До комплексу послуг, який складається з 10 модулів, входять:

o  67 відеоуроків;

o  45 інформаційних матеріалів у форматі посилань на конспекти;

o  12 інформаційних матеріали у форматі Google-таблиць;

-       Протягом перших 14 (чотирнадцяти) календарних днів від початку надання послуг Ментор здійснює аналіз контенту Споживача, який останній публікує у соціальних мережах, та надає персональні рекомендації щодо вдосконалення такого контенту.

-       Точний перелік інформаційних матеріалів, які надаються відповідно до кожного тарифу Послуг Виконавця, визначений на Вебсайті.

-       Домашні завдання:

o  Домашні завдання підлягають обов’язковому виконанню Споживачем та перевірці Ментором.

o  Споживач зобов’язаний виконати домашнє завдання у термін від моменту його надання до наступної найближчої онлайн-зустрічі.

o  Якщо Споживач не виконав щотижневе домашнє завдання, він не має змоги приєднатися до наступної онлайн-зустрічі. 

-       Онлайн-зустріч:

o  Споживач погоджує з Ментором та іншими учасниками  час проведення онлайн зустрічі.

o  Онлайн-зустрічі відбуваються 1 (один) раз на тиждень.

o  Онлайн-зустріч триває близько 30 хвилин.

-       Споживач має право протягом надання послуг звертатися до Ментора із запитаннями з приводу тематики, змісту Курсу, а також щодо організаційних питань.

-       Після здійснення оплати Споживач отримує доступ-запрошення на Платформу та до Telegram-чату з Виконавцем.

-       До комплексу послуг, який складається з 15 модулів, входять:

o  120 відеоуроки;

o  67 інформаційних матеріалів у форматі посилань на конспекти;

o  19 інформаційних матеріали у форматі Google-таблиць, у ому числі 3 (три) шаблонні системи. 

-       Протягом перших 14 (чотирнадцяти) календарних днів від початку надання послуг Виконавець здійснює аналіз контенту Споживача, який останній публікує у соціальних мережах, та надає персональні рекомендації щодо вдосконалення такого контенту.

-       Точний перелік інформаційних матеріалів, які надаються відповідно до кожного тарифу Послуг Виконавця, визначений на Вебсайті.

-       Домашні завдання:

o  Домашні завдання підлягають обов’язковому виконанню Споживачем та перевірці Виконавцем.

o  Споживач зобов’язаний виконати домашнє завдання за термін від його надання до наступної найближчої онлайн-зустрічі.

o  Якщо Споживач не виконав щотижневе домашнє завдання, він не має змоги приєднатися до наступної онлайн-зустрічі. 

-       Онлайн-зустріч:

o  Споживач погоджує з Виконавцем та іншими учасниками  час проведення онлайн зустрічі.

o  Онлайн-зустрічі відбуваються 1 (один) раз на тиждень.

o  Онлайн-зустріч триває близько 40 хвилин.

-       Споживач має право протягом надання послуг звертатися до Виконавця із запитаннями з приводу тематики, змісту Курсу, а також щодо організаційних питань.

6.6. Виконавець за власним бажанням може змінювати кількість інформаційних матеріалів або їх наповнення за винятком зменшення обсягу послуг.

6.7. Виконавець має право залучати третіх осіб, зокрема Менеджера, Наставника, Ментора до процесу надання послуг.

6.8. Споживач самостійно несе повну відповідальність за використання сторонніх застосунків та сервісів в мережі Інтернет, а також ухвалює рішення щодо надання своєї згоди на використання ними своїх персональних даних, а також згоди з умовами правил користування, регламентами чи іншими юридичними документами.

6.9. У разі, якщо у Споживача виникають питання чи складнощі з використання сторонніх застосунків чи сервісів в мережі Інтернет, то він може звернутися з відповідними запитами до Менеджера. Допомога у вирішенні такого роду питань чи проблем обмежується наданням порад з власного досвіду використання, які не вважаються наданням роз’яснень або консультацій стосовно використання застосунків чи сервісів.

6.10. Виконавець має право розміщувати результати виконання завдань, відгуки, досягнення та інші результати участі Споживача у Курсі (зокрема зображення, скріншоти, тексти тощо) в соціальних мережах та на інших інформаційних ресурсах з метою демонстрації якості надання послуг, популяризації Курсу або діяльності Виконавця загалом. У разі використання персональних даних або зображення Споживача, Виконавець запитує окрему згоду.

7. ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

7.1. Виконавцю належать авторські права на всі матеріали, що розміщені на Вебсайті та які надаються Споживачеві в процесі надання послуг.
7.2. Споживач може використовувати інформаційні матеріали, доступи до Курсу виключно в особистих цілях, отримувати послуги самостійно та від свого імені.
7.3. Споживачеві забороняється використання будь-яких матеріалів, отриманих від Виконавця, в комерційних цілях. Передача будь-яких інших прав за Договором не передбачена.
7.4. Споживач не має права продавати, надавати доступи до Платформ, чатів, інформаційних матеріалів третім особам без відома Виконавця.
7.5. При наданні Споживачеві шаблонів матеріалів, сайтів, останньому забороняється використання у комерційних цілях ідентичних шаблонів. Споживач повинен змінити шаблони перед їх використанням, видаливши інформацію про Виконавця та його послуги, зображення Виконавця.
7.6. Споживачеві забороняється копіювати, відтворювати, здійснювати відео- та фотофіксацію у будь-який спосіб, розміщувати та публікувати, комбінувати окремі частини об'єктів інтелектуальної власності Виконавця з іншими об'єктами.
7.7. Виконавець публікує інформацію про факт надання послуг Споживачеві, робить відмітки у соціальних мережах з зазначенням Споживача з метою популяризації діяльності Споживача.

8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ


8.1. Виконавець не несе відповідальності за наслідки, що настали в результаті того, що Споживач не переглядав інформаційні матеріали, не виконував домашні завдання тощо.
8.2. Відповідальність Виконавця обмежена розміром отриманої на момент виникнення спору оплати за послуги.
8.3. Виконавець не бере на себе відповідальність за невідповідність результатів надання послуг очікуванням Споживача, оскільки матеріали є авторськими та суб’єктивними.
8.4. Інформація Виконавця, надана в межах послуг, є його власним оціночним судженням. Споживач самостійно та на власний ризик користується такою інформацією і бере на себе відповідальність за будь-яку особисту шкоду та шкоду завдану іншим особам при використанні такої інформації.
8.5. За передачу, продаж доступів Споживачем до Курсу, чатів, інформаційних матеріалів, недотримання Правил чату, Споживач може бути позбавлений доступів до Курсу, чатів, інформаційних матеріалів, а Договір може бути розірваний Виконавцем в односторонньому порядку.
8.6. При порушенні Споживачем прав інтелектуальної власності Виконавця Споживач зобов’язаний сплатити штраф у розмірі 200 000,00 грн (двісті тисяч гривень, нуль копійок) за кожен факт порушення.
8.7. Виконавець не дає жодних гарантій чи запевнень, що:
  • доступ до Курсу та інформаційних матеріалів буде завжди забезпечено;
  • споживання послуг за цим Договором для Споживача буде прибутковим;
  • зворотний зв’язок від Менеджера, Наставника та/або Ментора буде отримано негайно після звернення Споживача;
  • послуги будуть відповідати очікуванням Споживача.

9. КОМУНІКАЦІЯ

9.1. Споживач має право звертатися з питаннями щодо надання послуг, умов Договору:
  • до Менеджера, Наставника та/або Ментора безпосередньо;
  • до служби підтримки, контакти якої вказані на Вебсайті.
9.2. Листування та повідомлення будуть мати юридичну силу та можуть бути використані під час вирішення спору за цим Договором, зокрема в судовому порядку.
9.3. Комунікація між Сторонами, з Наставниками, Менторами, Менеджерами, службою підтримки здійснюється виключно з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 18:00 за київським часом.

10. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

10.1. Усі спори та розбіжності, що можуть виникнути між Сторонами у зв'язку з виконанням чи розірванням Договору, вирішуються шляхом взаємних консультацій та переговорів.
10.2. Якщо спір не може бути вирішений шляхом переговорів, він підлягає розгляду в суді за місцезнаходженням Виконавця.

11. ФОРС-МАЖОР

11.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання зобов'язань за Договором, якщо таке невиконання стало наслідком дії обставин непереборної сили (форс-мажор), які виникли після підписання Договору, і які Сторони не могли передбачити або уникнути їх.
11.2. До форс-мажору належать стихійні лиха, воєнні дії, терористичні акти, страйки, масові заворушення, епідемії, пандемії, карантини, дії органів державної влади або місцевого самоврядування, що перешкоджають виконанню  Договору, та інші обставини, які знаходяться поза контролем Сторін. 
* Перелік форс-мажорних обставин є невичерпним.
11.3. Договір укладено під час військової агресії російської федерації проти України. Сторони підтверджують, що не будуть посилатися на ці обставини як на форс-мажор, крім випадків доведення конкретного факту виникнення форс-мажору в порядку, передбаченому Договором.
11.4. Сторона, яка зазнала дії форс-мажорних обставин, зобов'язана протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту настання таких обставин, письмово повідомити іншу Сторону про їх настання.
11.5. Підтвердженням настання форс-мажорних обставин для Сторони є індивідуальний сертифікат про форс-мажорні обставини, виданий Торгово-промисловою палатою України або її регіональними представництвами.
Сторона повинна надати отриманий сертифікат іншій Стороні протягом 2 (двох) календарних днів з моменту його отримання, але не пізніше 25 (двадцяти п’яти) днів з моменту письмового повідомлення про настання форс-мажорних обставин.
11.6. Якщо форс-мажор триває більше 30 (тридцяти) календарних днів, Сторона зобов’язана повернутися до виконання зобов’язань за Договором незалежно від обставин. У випадку, якщо таке виконання зобов’язань є неможливим, Сторони можуть розірвати Договір достроково. 
11.7. Сторони зобов'язуються докласти всіх зусиль для мінімізації можливих збитків або шкоди, викликаних дією обставин непереборної сили.

12. РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ

12.1. Сторони можуть розірвати Договір такими способами:
12.2. За згодою Сторін:
- Сторона, яка виявила бажання розірвати Договір, повідомляє іншу про таку ініціативу шляхом надсилання повідомлення електронною поштою із зазначенням особистих даних.
- Сторона, якій було адресоване повідомлення, не більше ніж за 5 (п’ять) робочих днів з моменту надсилання повідомлення, повинна погодитись або відмовитись розірвати Договір.
12.3. В односторонньому порядку Виконавцем через порушення Споживачем:
- умов Договору;
- прав інтелектуальної власності або суміжних Виконавця;
- Правил чату.
Сплачені Споживачем кошти поверненню не підлягають і є штрафом.
Виконавець повідомляє Споживача про розірвання Договору будь-яким засобом комунікації. Договір вважається розірваним з моменту надсилання повідомлення Споживачеві.
12.4. За рішенням суду:
  • Сторона договору має право звернутися до суду з вимогою розірвання Договору. Договір вважається розірваним із дня ухвалення судом рішення про таке розірвання..

13. ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

13.1. У разі розірвання Договору повернення коштів Споживачеві здійснюється відповідно до положень Політики повернення коштів та Гарантії отримання результату, які є додатками до Договору.
13.2. Повернення коштів не здійснюється у випадку розірвання Договору в односторонньому порядку Виконавцем через порушення Споживачем умов Договору та(або) прав інтелектуальної власності та(або) Правил чату;

14. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

14.1. Дія Договору є необмеженою: поширюється на всю територію України та територію інших держав. 
14.2. Якщо окрема частина та/або пункт Договору буде визнана недійсною та/або нікчемною, весь Договір не вважається недійсним.
14.3. Виконавець має право вносити зміни до Договору без додаткового попередження Споживача. 
14.4. На Вебсайті Виконавець розміщує актуальну версію Договору з усіма останніми змінами та вказує дату, з якої такі зміни набрали чинності.
14.5. Договір та його Додатки є дійсними в тій редакції і на тих умовах, які існували на момент їх акцептування.
14.6. Місцем укладання Договору є місцезнаходження Виконавця.

15. РЕКВІЗИТИ АДМІНІСТРАЦІЇ САЙТУ

Найменування:

ФОП Шабала Олександра Вікторівна

РНОКПП:

3652210263

Місцезнаходження:

Україна, 31093, Хмельницька обл., Хмельницький р-н, с. СлобідкаЧернелівська, вул. Ставкова, буд. 7

Банківські реквізити: 

UA913220010000026004330150331 

в АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» 

МФО 322001

Служба підтримки:

shabalaoleksandra655@gmail.com