Останнє оновлення: 19.11.2025.


Політика повернення коштів (надалі – «Політика») є додатком до Договору

публічної оферти фізичної особи-підприємця Шабали Олександри

Вікторівни (надалі – Виконавець).

Політика встановлює порядок та умови повернення Споживачам коштів за

послуги Виконавця.

Політика розміщена на Сайті за адресою:

https://aleksa.in.ua/taryfy що дає реальну кожному можливість ознайомитись з її текстом.


Перед використанням Вебсайту та оплатою послуг ознайомтеся зі змістом

Політики. Приймаючи умови Договору публічної оферти, ви автоматично

погоджуєтеся і з положеннями Політики.


1. КОШТИ ПОВЕРТАЮТЬСЯ У ВИПАДКАХ:


1.1. Замовлення не було підтверджено Виконавцем.

1.2. Споживач відмовився від отримання послуг до початку їх надання.

* Послуги вважаються наданими в повному обсязі з моменту надання доступу

до Платформи та/або до Telegram-чату.

1.3. У зв'язку з технічним збоєм Споживач оплатив послуги, однак не отримав

доступів до Платформи та/або до Telegram-чату.

1.4. У випадках, передбачених Гарантією отримання результату.

2. КОШТИ НЕ ПОВЕРТАЮТЬСЯ У ВИПАДКАХ:


2.1. Послуги були надані в повному обсязі, належної якості та в обсягах,

передбачених Договором публічної оферти. 2.2. Послуги були надані в обсязі, пропорційному сплаченій частині вартості

послуг, якщо Споживач обрав формат оплати внутрішнього

розтермінування.

2.3. Споживач порушив:

− умови Договору публічної оферти;

− права інтелектуальної власності Виконавця;

− Правила чату

2.4. Розірвання Договору Споживачем в односторонньому порядку, окрім

безпосередньо передбачених законодавством України випадків, у яких

прямо зазначено про обов'язкове повернення коштів.

2.5. Якщо технічні проблеми доступу до Курсу виникли через помилки

сторонніх сервісів або пристроїв Споживача.

2.6. Споживач при оплаті вказав неправильні, неповні особисті дані, через що

надання доступу до Курсу стало неможливим.

2.7. Завдаток, сплачений Споживачем, не підлягає поверненню, оскільки

відповідно до чинного законодавства України є способом забезпечення

виконання зобов’язань і в разі відмови Споживача від Договору публічної

оферти — залишається у Виконавця.

3. СУМА КОШТІВ, ЩО ПІДЛЯГАЄ ПОВЕРНЕННЮ:


3.1. У випадку, якщо Споживач відмовився від отримання послуг до початку їх

надання/ замовлення не було підтверджено Виконавцем/ Споживач не зміг

отримати послуги через технічний збій, повернення здійснюється в обсязі

суми здійсненої Споживачем оплати.

3.2. Якщо послуги Споживачу були надані частково з вини Виконавця, Сума

коштів, що підлягає поверненню, розраховується відповідно до такої

формули:

 

, де

R – сума коштів, що підлягає поверненню;

W – загальна вартість послуг, сплачена Споживачем;

M – кількість інформаційних матеріалів, до яких доступ не був наданий; N – загальна кількість інформаційних матеріалів, що входять до складу

Курсу.

 

4. ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ


4.1. Для повернення коштів Споживач повинен подати письмову заяву на

електронну пошту Виконавця з наступними даними:

❖ ПІБ;

❖ електронна пошта (вказана при укладенні Договору);

❖ назва послуги;

❖ дата оплати;

❖ рахунок, з якого була здійснена оплата;

❖ підпис та дата складання заяви.

* До заяви додається копія документа, що підтверджує особу Споживача,

та копія платіжного документа, що підтверджує оплату послуг.


4.2. Виконавець розглядає заяву протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів

з моменту її отримання та протягом цього строку приймає рішення про:

Схвалення заяви. У цьому випадку повернення коштів здійснюється

тим самим способом, яким була здійснена оплата, якщо інше не

погоджено сторонами.

Відмову у поверненні коштів. У цьому випадку Споживач отримує

відповідне повідомлення із зазначенням причин відмови у строки,

передбачені цим пунктом.


4.3. Якщо заява про повернення містить неповну інформацію або в ній відсутні

необхідні дані та документи для здійснення повернення, Виконавець має

право залишити таку заяву без розгляду до моменту отримання інформації.

Строк розгляду заяви починається лише після отримання Виконавцем усіх

даних та документів, необхідних для здійснення повернення коштів.

5. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ


5.1. Виконавець залишає за собою право вносити зміни до цієї Політики без

попередження. Актуальна редакція Політики розміщується на Вебсайті

Виконавця. 5.2. Визначення термінів у Договорі публічної оферти поширюються і на

терміни Політики та мають аналогічне значення, визначене Договором.

5.3. Усі звернення, скарги та запити щодо повернення коштів мають

подаватися Споживачем на електронну адресу Виконавця, зазначену на

Вебсайті.

7. РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ


Найменування:

ФОП Шабала Олександра Вікторівна

РНОКПП:

3652210263

Місцезнаходження:

Україна, 31093, Хмельницька обл., Хмельницький р-н, с. СлобідкаЧернелівська, вул. Ставкова, буд. 7

Банківські реквізити: 

UA913220010000026004330150331

в АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК»

МФО 322001

Служба підтримки:

shabalaoleksandra655@gmail.com